Life

5 motive pentru care alergatul nu duce întotdeauna la pierderea în greutate

today25 mai 2023

Fundal

Astăzi, vom analiza motivele pentru care s-ar putea să nu slăbești atât de repede pe cât ai crezut sau chiar te îngrași pe măsură ce începi să alergi mai mult.

Devenind mai conștient de ceea mănânci, îți poți menține greutatea la un nivel la care te simți încrezător, fără restricții.

Dacă înțelegi știința din spatele creșterii inițiale în greutate și motivele practice pentru care se întâmplă acest lucru, poți menține o atitudine pozitivă față de antrenament.

Iată 5 motive pentru care alergarea nu va duce la pierderea în greutate

1. Cântarul este un șmecher

Dacă cântarul ar fi o persoană, ar fi considerat un șmecher care înșală. Bea o sticlă de apă și vei fi cu 3,8 kg mai greu. Acesta poate fi un exemplu extrem, dar demonstrează că greutatea ta pe un cântar nu este neapărat o evaluare adevărată a greutății tale și, în special, a antrenamentului tău.

2. Stocare suplimentară de apă

Când îți mărești antrenamentul, corpul începe să rețină și să stocheze apă suplimentară pentru a repara fibrele musculare deteriorate și pentru a furniza glicogen mușchilor care lucrează. De asemenea, s-ar putea chiar să bei mai multă apă pentru a rămâne hidratat după alergări. Apa poate adăuga greutate cântarului.

3. Mușchiul cântărește mai mult decât grăsimea

Nu spunem că te vei transforma într-un culturist în câteva zile de la începerea programului de alergare, dar în timp, corpul tău va începe să-și dezvolte mușchii și să ardă grăsimi. Deși aceasta este o veste grozavă pentru forma ta generală, de fapt te îngrași prin înlocuirea țesutului adipos cu țesut muscular.

4. Căutarea rezultatelor pe termen scurt

Știați? Este nevoie de un deficit de 3500 de calorii pentru a pierde 0,5 kg. Dacă vrei să slăbești în siguranță și să fii sănătos, ar trebui să urmărești un deficit de calorii de 300-600 pe zi.

Acest lucru va duce la pierderea a 0,5 – 0,9 kg pe săptămână. Verificarea cântarului în fiecare dimineață va dezvălui foarte puțin despre progresul tău pe termen lung sau cât de mult ai pierdut de fapt. După o săptămână de alergare, nu ar trebui să te aștepți la o pierdere în greutate mai mare de 2,3 kg.

5. Mănânci prea mult pentru a compensa

Iată oferta: alergarea arde mai multe calorii decât orice altă formă de exercițiu, dar, deși nevoile de energie ale alergării sunt mari, asta nu înseamnă că poți mânca orice vrei și totuși să slăbești.

Alergătorii își justifică alimentele nesănătoase spunând: „Am alergat o oră astăzi, am voie să mănânc mai mult”. Alergarea arde foarte multe calorii, dar trebuie să urmărești cantitatea de alimente bogate în nutrienți, altfel ai putea să te îngrași rapid, potrivit bestlife.com.

Scris de: Hătcăreanu Andra

Articolul precedent

Administrație

Comuna Ulmeni va avea o nouă sală de sport

Este o veste excelentă pentru comuna Ulmeni din județul Călărași că va fi înființată o nouă sală de sport. Aceasta va oferi oportunități noi pentru ca tinerii din zonă să își dezvolte abilitățile sportive și să se bucure de activități fizice sănătoase. Este îmbucurător faptul că atât băieții, cât și fetele vor avea acces la această sală de sport, ceea ce va promova egalitatea de gen și va permite tuturor […]

today25 mai 2023

0%