ACTUALITATE

Companiile PPC din România își dezvăluie noua identitate de brand

today15 mai 2024

Fundal

Grupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în fața comunității, angajamentul de a crea valoare pentru toți, de a fi o organizație axată pe sustenabilitate și economia ci…

Continuarea poate fi citită pe CanalSUD.ro

Scris de: Hătcăreanu Andra

Articolul precedent

ACTUALITATE

STRATEGIA NAȚIONALĂ DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ 2024-2030, ADOPTATĂ DE AUTORITĂȚI

În cadrul ședinței de Guvern de joi, 11 aprilie a.c., a fost adoptată strategia națională de educație financiară pentru perioada 2024-2030. Prin intermediul acesteia, România își propune să crească nivelul de cunoștințe și competențe al românilor și al operatorilor economici în domeniul financiar, astfel încât ei să poată lua deciziile legate de bani în cunoștință de cauză și după evaluarea cât mai corectă a oportunităților, dar și a riscurilor. “Măsurile […]

today15 mai 2024

0%