Oamenii petrec mai puțin timp pe Twitter de când Elon Musk a cumpărat site-ul de socializare anul trecut, dar există încă multă cerere pentru platforme similare precum Mastodon și Bluesky. În acest sens, se zvonește de mult timp că Meta își construiește propria platformă pentru a rivaliza cu Twitter. După luni de speculații, există în sfârșit câteva detalii care par să confirme zvonurile, potrivit expertului în marketing digital, Lia Haberman, scrie socialmediatoday.com.
Haberman spune că aplicația se apropie de finalizare și ar putea fi lansată încă de la sfârșitul lunii iunie. Ea spune că Meta s-a întâlnit cu anumiți creatori de conținut pentru a discuta despre platformă. Unul dintre acești creatori i-a furnizat lui Haberman informații despre viitoarea aplicație, numind-o „Instagram pentru gândurile tale”.
Instagram este cuvântul potrivit aici, deoarece se pare că întreaga platformă este construită pe baza popularei rețele sociale de distribuire a fotografiilor. Se spune că aplicația va funcționa cu parametrii Instagram actuali, precum numele de utilizator și parolele. Așadar, dacă aveți deja un cont Instagram, ar trebui să vă puteți înscrie imediat și să vă sincronizați automat cu actualii urmăritori. Numele de utilizator, biografia și verificarea identității ar trebui să fie preluate de pe Instagram.
Aceasta va fi, de asemenea, o aplicație care se va integra cu alte platforme precum Mastodon, ceea ce înseamnă că ar trebui să puteți interacționa cu utilizatorii din mai multe servicii, fără a fi nevoit să treceți constant de la o aplicație la alta. Raportul indică faptul că postările tip text vor fi limitate la 500 de caractere, ceea ce este mai puțin decât un copy de Instagram, dar totuși suficient de lung pentru a exprima un gând, o părere.
Utilizatorii vor putea probabil să atașeze linkuri, fotografii și videoclipuri de până la cinci minute – mult mai scurte decât cele permise prin funcția de partajare video cu o durată de două ore lansată recent de Twitter. La fel ca alte platforme similare, serviciul Meta va avea propriile versiuni de like-uri, răspunsuri și repost-uri.
În martie, când aceste zvonuri au apărut pentru prima dată, Meta a declarat că într-adevăr explorează realizarea unei rețele de socializare autonomă pentru distribuire actualizărilor de tip text. Așadar, acest lucru se apropie, iar întrebările se referă acum mai mult la cum va arăta aceasta și dacă va depăși popularitatea Twitter. Nu există încă un nume oficial pentru acest serviciu, deși în cadrul Meta are câteva nume de cod, precum Barcelona și P92.